רעיון פורץ דרך בהרגלי הקנייה הישראליים

 

החיים בעידן המודרני נעים במהירות ומצריכים פתרונות זמינים, יעילים ונוחים. פז הייתה הראשונה שהשכילה להבין זאת, כשהשיקה, בשנת 1999, את חנות yellow הראשונה, בתחנת התדלוק בצומת בית קמה - הניצן שהוביל לפריחתם של מה שעתיד לשנות את הרגלי הצריכה של המשפחה הישראלית - מתחמי הנוחות "פז סנטר".

 

מתחמי הנוחות "פז סנטר" הם למעשה הרחבה של שטחי התדלוק וחנויותyellow  והפיכתם למרכזי מסחר פתוחים, מתקדמים וידידותיים ללקוחות ולסביבה. מתחמי מסחר שנועדו לשרת קהל מגוון, להוות נקודת מפגש בינם ובין מותגים מובילים בתחומם ולהציע להם חוויית קניות ובילוי כוללת, נוחה ומהירה, מבלי שיצטרכו לסטות מכיוון נסיעתם.

 

המתחמים כוללים, ברובם: תחנת תדלוק, חנות נוחות מרשת yellow ושטחי מסחר ושירות בעלי תמהיל מגוון של עסקים מובילים בתחומם: מסעדות, בתי קפה, גלידריות, מזון מהיר, מאפיות, פארמים, סלולר, בנקים, אופנה, ספרים ועוד, בהתאם לאופיו ולסביבתו של כל מתחם. פז הקפידה על כך ששטחי התדלוק ושטחי הקניות לא יהיו תלויים זה בזה והלקוחות יכולים ליהנות ממתחם הנוחות גם ללא התדלוק בתחנה הסמוכה. 

 


המשפחה הישראלית מצביעה בגלגלים


כשמדובר בנסיעה בטוחה - הנהגים עוצרים באדום, אך כשמדובר בקניות על הדרך - נהגי ישראל עוצרים בצהוב! מתחמי הנוחות "פז סנטר" מהווים נקודת עצירה נגישה ומועדפת על הנהג הישראלי ומשפחתו ונתפסים כבעלי חוויה בעלת יתרון תחרותי מובהק לתדלוק, להתרעננות, לקניות "על הדרך" וכנקודת מפגש עם מגוון מותגים מובילים - המספקים תועלות שונות לקשת מגוונת של צרכים. 

 

וכמו פעמים רבות בעבר, החזון השיווקי של פז הוכיח את עצמו. פז ממשיכה בתנופת הבנייה ובהקמת מתחמים מסחריים חדשים בפריסה ארצית.